THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010年7月28日星期三

~Is Very Trouble~

~HAIZ.....~
~Actually~
~It's also nothing want to say./~
~Just did not understand to why ~
~I am very don't like ~
~Have something are so trouble ~
~I also don't know how to do ~


越靠近你~你就越想躲开他
越躲开你~你就越想靠近他
这是什么跟什么啊
我不喜欢讲什么主动什么被动
我只要会动
或者我也会选择不会动
我原本不想要拖拖拉拉了
但是现在要快都不行了
被你们搞到没心情了
我现在只想要希望
可是希望越大失望越大
我要的是长远的路


~我讲到那么动听~
~是不是会继续看下去~xD
~horhor~


♥所以
♥我决定了
♥我要做个不会动
♥我讲是江得到啦
♥可是做就不懂做不做得到啦
♥但愿如此咯


~但係~
~我係一個過動兒~xD
~我都唔知自己究竟有做D乜嘢~
~或者你叫我殺咗一個人我都唔一定做我唔度架~
~所以叻~
~嘿嘿~
~大家都係小心D好先行架~
~唔然後果你哋該睇下會點在做你想做既嘢吖~
~哇哈哈哈哈哈哈哈 ~
~咦~
~講笑個陣~
~哈哈搵大家出黎玩下D~~大家開心D就夠咗喇~
~我都係好好哋架~
~話俾大家知~其實我好SAD T.T
~日日都開心我就唔會想D呢個唔開心既嘢~
~我自然就會好開心好開心DD拉拉~
~仲有記住~我都係一個傻傻哋既人來架喔~xD
~我既嘢就只可以靠希望咯~
~加油哦我~



♥     
Let's Hope So It....




0 评论: