THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010年10月12日星期二

~不能回头迷死了~xD




omg==
啊啊啊
阿佘啊~
我癲咗~
我患上失心瘋咗
點算啊!!!
啊啊啊
`~~
阿佘啊~點解我會咁鈡意你體~==
哈~
真係估唔度我會為咗你患上失心瘋阿~哈哈
之後睇到就知啦-==
公主嫁到都係咁好好笑好好睇先=-
麽跟住來的花家姐唔係梗~==
哈哈哈
~
加油哦支持你
搵到啦~~~
讓我吟詩吧哈哈
投之以木桃 
報之以瓊瑤
匪報也
永以爲好也
君當作磐石
妾當作蒲葦
蒲葦韌如絲
磐石無轉移
公主拳:
娶公主   闸鬼住    做驸马    唔喺啊哗   流三品   好恶啃....
驸马拳:
娶公主   求福禄    金多禄    去卖肉     流三品    有金就去啃.....
话事拳:
娶公主   咪娶公主  我话事   我做主    振夫纲   唔再输 唔...准輸....
金家精神 堅毅過人
金家精神 團結過人
金家精神 開心到暈
金家精神 笑也要做人 哭也要做人 跌倒起身 永不翻身 !!!
小小意思~不成敬意~
冥冥中只有安排~xD

0 评论: