THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2011年1月7日星期五

~新的一年新的開始~

2011的我變乖了少少...
有聽課了少少....
不ponteng了少少....
有做功課了少少....
有上進之心了少少....
但全部都得少少....
何時先可以變得多多呢...
我有目標...
向前不到...
我有三思...
但還而行...
我有原則...
無法自拔...
我有理想...
但做不到...
我有感覺...
自由就好...
我要向前...
就得努力...


俗語云: 只要有恒心...夢想可成真!


加油吧!
LaveenTanzx 你行的!


還有呢
新的一年 新的開始
阿佘又是忙忙忙...==
在等待著花花吖!好久哦!等到發煤了xD
還有審死関 帶刀女捕快 同咪 天與地 好唔耐吖 ===


芷欣云:做人做到底 愛佘愛到底!~!~!~!~!~!


!!!小霸王!!!


0 评论: