THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2011年3月4日星期五

Finally I'm come back

我又返嚟喇 尼排都有幾忙喎 

成日一路facebook ...睇阿佘 哈哈
而且都唔會無聊 
因爲有阿佘睇 乜都可以唔理佢
哈哈 講笑啫
尼排我劃咗個阿佘 雖然自己覺得唔係好靚 
但係實際上邊呢 真係幾好喎 哈哈哈


諗下都幾好喎

之後我在劃多幾個你 同咪 得意個cartoon你哋嚟哈哈
記住  
    等住睇嘢喇 嘻嘻嘻
咁  
最近 2月24-26 嘅SWIMMING MSSJ 都要個起落咗
我第一次比J 連咪個D都未比過 就即刻比J=
真係可憐 
Although 冇攞獎 但係都畀我個experience  都幾好啊 哈哈
最緊要嘅係我都好開心 開始個陣呢 我都有少少想哭啦 
因爲第一次就輸到好慘 嘻嘻嘻 ..
不過第二日我就覺得無相干喇 因爲輸緊喇 點樣都要比落去個比賽 
就乜都唔諗啲游 
爽啊 出年再接再勵 加油 Birng it On !!!Laveen !!!!Must be Strive ...!!!!

0 评论: